Zottegem

Sales Assistant


Ben jij onze nieuwe ‘happiness’ manager? Zorg jij voor instant geluk bij onze klanten wanneer ze hun nieuwe Volvo of Selekt mogen komen ophalen? Hou je ervan om de administratie, de voorbereiding en de afwerking van je dossier tot in de puntjes af te werken? Wil je ook graag bijspringen in de verkoop, klanten correct informeren, helpen bij onze Selekt business om ons aanbod zowel online als offline perfect te presenteren? Dan ben jij de geknipte persoon om bij ons aan de slag te gaan als sales assistent / specialist afleveringen!

 

VOORDELEN

  • Je hebt een gevarieerde job, een deel administratie, een deel fysiek werk om de laatste hand te leggen aan de wagens die moeten geleverd worden of die op internet moeten geplaatst worden, een deel info geven
  • Je kan al je administratief en organisatorisch talent gebruiken om je dossiers perfect af te werken
  • Je werkt in een snel evoluerende automobielsector met elke week wat nieuws
     

DIT KRIJG JE ERVOOR IN DE PLAATS

  • Een uitgebreid verloningspakket met extra legale voordelen
  • Een stuk opleidingstraject bij Volvo Car Belux, de rest leer je bij ons intern
  • Een jaarlijkse feestelijke nieuwjaarsreceptie en een dag teambuilding met de drie vestigingen samen
  • Een nieuwe uitdaging in een hecht en ambitieus familiebedrijf
  • Een job voor een sterk groeiend en innovatief Zweeds merk dat veiligheid en kwaliteit voorop stelt
     

INTERESSE

Solliciteer via de knop rechtsonder of mail jouw uitgebreid cv naar info@dhondtnv.be en ldc@dhondtnv.be, vermeld als onderwerp ‘Sollicitatie Sales Assistent’ en wij nemen asap contact met je op!
 

FUNCTIE

AFLEVEREN NIEUWE & TWEEDEHANDS WAGENS

  • Vooraf: dossier klaarmaken, wagen inschrijven, documenten klaarmaken voor leasing, verzekering, boorddocumenten, wagen in de leverzone zetten en controleren, afspraak maken met de klant
  • Tijdens: uitleg geven over de functionaliteiten, telefoon koppelen, Google account activeren, testrit maken met de klant
  • Achteraf: alle documenten in orde maken, systeem updaten, dossier afwerken, klant bellen na levering

ADMINISTRATIE:

  • Dossiers in orde maken, klasseren, databases onderhouden

SALES ASSISTENTIE:

  • Uitleg geven aan klanten, zowel fysiek in de showroom als digitaal
  • Klanten helpen met koppelen van telefonie, Volvo App, Google Account
  • Wagens ontvangen bij levering, showroom / tent / parking / kelder in orde zetten
  • Helpen bij online plaatsen van tweedehands wagens, databases onderhouden, wagens fotograferen, overname helpen bepalen, wagens correct presenteren
     

PROFIEL

  • Minimum A1 diploma en bij voorkeur enkele jaren ervaring in automobielsector
  • Nederlands moedertaal, goede kennis Frans en Engels zijn nodig
  • Goede IT kennis, snel leervermogen
  • Rijbewijs B
     

INGESTELDHEID

  • Communicatief sterk en klantgericht
  • Punctueel in administratie, gestructureerd, ordelijk
  • Gebeten door de automobiel
  • Snel en autonoom lerend en zelfstandig werkend
  • Flexibel, vriendelijk en vlot in de omgang
  • Verantwoordelijkheidszin, initiatief nemend
  • Open minded, open voor vernieuwing en verandering

 

Download deze vacature