Elektrische wagens
EX90
EX40
EX30
EC40
ES90
Hybridewagens
XC90
XC60
V90
V60
S60
Andere wagens
XC40
Aankoop & Promoties
Volvo kopen
Financieren & Verzekeren
Business
Diplomatic & Special sales
Overige
Mijn Volvo
Service
Support
Volvo Account
Over ons
Elektrisch rijden
Over Volvo Cars
Nieuws
Met uw Volvo ID kunt u nu:
Volg uw bestellingen
blijf op de hoogte van de nieuwste Volvo-content
overschakelen naar Fleet & Business-account om wagenpark en chauffeurs te beheren
Toegang tot onze toekomstige online functies
Inloggen
Het middendisplay opnieuw opstarten
Als het middendisplay traag reageert, kan het helpen om het display opnieuw op te starten. Opnieuw opstarten kan ook de oplossing zijn wanneer u problemen ervaart met bijv. Bluetooth, navigatie of connectiviteit.
Service boeken met de Volvo Cars-app
U wordt in de Volvo Cars-app op de hoogte gesteld wanneer uw auto naar een werkplaats moet voor een onderhoudsbeurt. Van hieruit kunt u een serviceafspraak boeken, uw boekingsgegevens bekijken of de afspraak annuleren als dat nodig is.