Elektrische wagens
EX90
EX40
EX30
EC40
ES90
Hybridewagens
XC90
XC60
V90
V60
S60
Andere wagens
XC40
Aankoop & Promoties
Volvo kopen
Financieren & Verzekeren
Business
Diplomatic & Special sales
Overige
Mijn Volvo
Service
Support
Volvo Account
Over ons
Elektrisch rijden
Over Volvo Cars
Nieuws
Met uw Volvo ID kunt u nu:
Volg uw bestellingen
blijf op de hoogte van de nieuwste Volvo-content
overschakelen naar Fleet & Business-account om wagenpark en chauffeurs te beheren
Toegang tot onze toekomstige online functies
Inloggen
Problemen met de Volvo ID
Veelvoorkomende problemen met Volvo ID, inclusief de oplossingen, vindt u hier.
Het middendisplay opnieuw opstarten
Als het middendisplay traag reageert, kan het helpen om het display opnieuw op te starten. Opnieuw opstarten kan ook de oplossing zijn wanneer u problemen ervaart met bijv. Bluetooth, navigatie of connectiviteit.
Problemen bij opladen via een laadpaal
Soms start het opladen van uw auto niet wanneer u de laadtimers in de laadpaal hebt ingesteld. Dit probleem doet zich voor bij gebruik van een laadpaal met slimme laadfunctionaliteit die niet compatibel is met uw auto.
Connectiviteitsproblemen
Een symbool linksboven op het middendisplay geeft de connectiviteitsstatus van de auto aan. In geval van een probleem kunt u een aantal dingen proberen om de connectiviteit te herstellen.