Mocht u geen oplossing vinden voor uw probleem, neem dan contact op met Volvo Support of uw plaatselijke Volvo-dealer.
Geen bevestiging bij registratie van een nieuw account
Mocht u geen bevestiging hebben ontvangen bij het registreren van een nieuw account, controleer dan of u een geldig telefoonnummer1 of e-mailadres hebt gebruikt. Controleer ook of het bericht in het spamfilter terecht is gekomen. Probeer uw account opnieuw te registreren.
Inlogproblemen na het aanmaken van een nieuw account
Het komt soms voor dat het proces iets vertraagd verloopt. Mocht dit het geval zijn, dan is uw account na het aanmaken niet direct beschikbaar. Probeer het na 24 uur opnieuw. Mocht het probleem zich blijven voordoen, neem dan contact op met Volvo Support of uw plaatselijke Volvo-dealer voor hulp.
Inlogproblemen na wijziging van uw gebruikersnaam
Controleer of u een bevestiging hebt ontvangen en uw account hebt geactiveerd. Als dit is gebeurd, zou u moeten kunnen inloggen met uw nieuwe gebruikersnaam. Als u geen bevestiging hebt gekregen, dan is uw oude gebruikersnaam waarschijnlijk nog actief. Log in en wijzig uw gebruikersnaam opnieuw.
Inlogproblemen na wijziging van uw wachtwoord
Probeer in te loggen met uw oude wachtwoord. Mocht dit niet werken, probeer dan nogmaals uw wachtwoord te resetten.
Uw gebruikersnaam vergeten
Als u bent ingelogd op de Volvo Cars app, maar niet zeker weet welk telefoonnummer1 of e-mailadres u hebt geregistreerd voor uw Volvo ID:
Het telefoonnummer of e-mailadres wordt getoond.
Maak een nieuwe Volvo ID aan.
Log in met uw nieuwe Volvo ID in de Volvo Cars app en koppel deze met uw auto.
Wachtwoord vergeten
U kunt uw wachtwoord ook resetten via volvoid.eu.volvocars.com/Account.
Uw Volvo ID ontgrendelen
Na vijf mislukte inlogpogingen op de Volvo Cars app wordt uw account gedurende 15 minuten vergrendeld. U kunt uw account ontgrendelen door uw wachtwoord te resetten of door het na 15 minuten opnieuw te proberen.
Nieuw telefoonnummer1 of e-mailadres
Als u een nieuw telefoonnummer of e-mailadres hebt, maar nog altijd toegang hebt tot het telefoonnummer of e-mailadres dat is gekoppeld aan uw Volvo ID: update uw Volvo ID gebruikersnaam.
Als u een nieuw telefoonnummer of e-mailadres hebt en geen toegang meer hebt tot het telefoonnummer of e-mailadres dat is gekoppeld aan uw Volvo ID: maak een nieuwe Volvo ID aan.
Verhuizing naar een ander land
Een account wordt altijd geregistreerd voor een bepaald land en kan niet worden meegenomen. Als u hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken, verwijder dan uw huidige account en maak vervolgens een nieuwe aan. Let erop dat u tijdens het registreren het juiste land selecteert.