Volvo Personal Service


Met de aankoop van een Volvo koopt u gemoedsrust. Wat u ook nodig hebt, uw erkende Volvo-werkplaats staat voor u klaar en houdt uw Volvo in topconditie. We ontwikkelden een eigen serviceconcept dat persoonlijk en efficiënt is, waarbij we niet enkel voor uw wagen zorgen, maar ook voor u.

Volvo Personal Service

Volvo's nieuwe concept 'Volvo Personal Service' is gebaseerd op het lean-principe, dat in moderne productiebedrijven vaak wordt gehanteerd om de efficiëntie te verbeteren en fouten in werkprocessen weg te werken. Door de traditionele werkmethodes naar het verleden te verwijzen, wil Volvo onderhoud en herstellingen voortaan op een persoonlijkere en doeltreffendere manier aanpakken. Zowel voor uw Volvo, als voor u.

Wanneer gericht in teamverband gewerkt wordt aan een wagen – zoals bij een Formule 1-pitstop – verlopen werkzaamheden efficiënter, dankzij gewaarborgde procedures en kwaliteitscontroles. U kan sneller terug over uw Volvo beschikken, en onze technici leren niet alleen veel van elkaar, ze worden ook uitgedaagd om steeds topkwaliteit af te leveren. Een win-winsituatie dus!

Alle klanten krijgen bovendien een persoonlijke servicetechnicus als aanspreekpunt, die alles voor hen en hun wagen(s) regelt.

PARTNER_servicebyvolvo_feat02-1v2

Uw persoonlijke servicetechnicus

Voortaan regelt uw persoonlijke servicetechnicus, of kortweg PST, alles voor u en uw wagen. Hij of zij plant uw afspraak in, neemt uw Volvo in ontvangst en en voert zelf het onderhoud of de herstelling uit. 

Dit betekent dat u bij ieder bezoek aan uw Volvo-verdeler wordt verwelkomd door een vertrouwd gezicht. Een professional die uw auto en uw persoonlijke voorkeuren als geen ander kent. Alles wordt eenvoudiger wanneer uw aanspreekpunt ook degene is die aan uw auto werkt. Iemand die u kunt vertrouwen en die al uw vragen kan beantwoorden, dankzij kennis en informatie uit de eerste hand.

PARTNER_servicebyvolvo_feat02-2v2

Aangepaste werkplaats

Omdat de meeste taken nu in korte tijd te voltooien zijn, staat onze lounge ter beschikking voor klanten die zich de extra rit van en naar de werkplaats willen besparen.

U kunt uw wachttijd naar believen besteden door in de comfortabele klantenlounge te ontspannen met een krant of tijdschrift. Of maak gebruik van ons gratis wifi-netwerk om uw e-mails te lezen of verder te werken. De keuze is aan u. Geniet in elk geval van een authentieke Zweedse 'fika' in de vorm van een heerlijk kopje koffie met typisch Zweedse kaneelbroodjes of andere zoete lekkernijen.

Natuurlijk bent u ook welkom om een kijkje te nemen in de showroom of om een proefrit te maken met één van onze nieuwe modellen. Vraag onze verkoper dan zeker naar de mogelijkheden.

PARTNER_servicebyvolvo_feat02-3v2
 

Maak kennis met ons Volvo Personal Service-team

 

PERSONAL SERVICE TECHNICIAN

Benjamin-Volvo-De-Keulenaer34

Benjamin Tinck

03 750 96 46
benjamin@garagedekeulenaer.be

 

PERSONAL SERVICE TECHNICIAN

Ephraim-Poppe-Volvo-De-Keulenaer40

Ephraim Poppe

03 750 96 45
ephraim@garagedekeulenaer.be

 

PERSONAL SERVICE TECHNICIAN

Steven-De-Jongh-Volvo-De-Keulenaer28

Steven De Jongh

03 750 96 44
stevendj@garagedekeulenaer.be

 

PERSONAL SERVICE TECHNICIAN

Bob-De-Backer-Volvo-De-Keulenaer42

Bob De Backer

03 750 96 43
bob@garagedekeulenaer.be

 

PERSONAL SERVICE TECHNICIAN

Kurt-Bruynseels-Volvo-De-Keulenaer29

Kurt Bruynseels

03 750 96 41
kurt@garagedekeulenaer.be

 

ANDON

Steve-Spreutels-Volvo-De-Keulenaer37

Steve Spreutels

03 750 96 42
steve@garagedekeulenaer.be