Update coronamaatregelen

Klaar om onze deuren opnieuw te openen


 

Jouw gezondheid, welzijn en veiligheid en die van onze medewerkers blijven onze prioriteit! Ook nu we onze deuren terug openen, hebben we niets aan het toeval overgelaten. Bovenop de maatregelen van de overheid hebben wij nog extra aandacht voor een aantal punten. Zo blijft jouw bezoek een aangename ervaring en rij je na afloop in alle vertrouwen terug de weg op.

 

Vanaf wanneer kan je bij ons terecht?

Om alles in goede banen te leiden, kiezen we voor een gefaseerde heropening. Daarbij maken we een onderscheid tussen verkoop, werkplaats en afleveringen. Een overzicht:

  Professionele klanten Particuliere klanten
 Vanaf 6 mei  werkplaats en aflevering wagens  
 Vanaf 11 mei  showroom en verkoop  showroom en verkoop, werkplaats en aflevering wagens

Welkom op afspraak

Momenteel kunnen we je nog steeds enkel op afspraak ontvangen. Belangrijk: kom dan steeds alleen (of met twee, voor de terugrit naar huis) en laat geen persoonlijke spullen achter in je wagen. Betalen kan enkel elektronisch, via de betaalterminal die na elk gebruik wordt ontsmet. Al onze medewerkers respecteren de sociale afstand van anderhalve meter en moeten daarom ook handen schudden even achterwege laten.

Een afspraak maken? Bel of stuur ons een e-mail en wij helpen jou met plezier verder.
- Telefoon: 02 252 01 67 (alle weekdagen, van 9 u. tot 17 u.)
- E-mail: lacom.vilvoorde@lacom.be

Hoe verloopt een bezoek aan de showroom?

Je hebt interesse in een nieuwe Volvo en wilt één van onze showrooms bezoeken? Bel vooraf even voor een afspraak. Zo kan je in alle rust onze modellen ontdekken en staat iemand op veilige afstand klaar om er meer over te vertellen. Alle wagens worden voor je bezoek ontsmet zodat je gerust in het interieur kan plaatsnemen. Ook een testrit is mogelijk op afspraak. Vanzelfsprekend wordt ook die wagen na elke rit gedesinfecteerd. 

Hoe verloopt een bezoek aan de werkplaats? 

Als je langsgaat voor een onderhoud, bandenwissel, herstelling … kan je erop vertrouwen dat alle technici je Volvo met veel aandacht voor de nodige hygiëne behandelen. Ze dragen mondmaskers en handschoenen, het interieur krijgt extra bescherming en na de werkzaamheden worden interieur en exterieur van de wagen ontsmet. Veiligheid voor alles.

Hoe verloopt de aflevering van een wagen?

Je zal vooraf een e-mail ontvangen met enkele instructies om een vlotte aflevering te garanderen. In de afleveringsruimte zal de wagen klaarstaan en onthuld worden met alle voorzorgen voor jouw veiligheid. Na de aflevering leer je je nieuwe Volvo op eigen tempo kennen. We plannen nadien samen nog een videocall of telefoongesprek om al jouw verdere vragen te beantwoorden.

Draag zorg voor jezelf en je naasten.
#staysafe #samensterktegencorona

Met vriendelijke groeten,
Vincent Gaeremynck
Gedelegeerd bestuurder / owner