Contact


Hebt u vragen? Kom langs of contacteer ons via onderstaande gegevens.
We helpen u graag op weg.

 

Gegevens

Novabil

Brugsesteenweg 261
8500 Kortrijk
Ond. Nr. 0405.357.654
 
Algemeen
 
Onderhoud en reparatie

Openingsuren

Showroom

  • Ma. Details hieronder
  • Di. Details hieronder
  • Woe. Details hieronder
  • Do. Details hieronder
  • Vr. Details hieronder
  • Za. Gesloten
  • Zo. Gesloten

Herstellingen & Service

  • Ma. 08:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00
  • Di. 08:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00
  • Woe. 08:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00
  • Do. 08:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00
  • Vr. 08:00 - 12:00 & 13:00 - 15:30
  • Za. Gesloten
  • Zo. Gesloten
Onze deuren blijven voor u open, mits het naleven van de strengere maatregelen die worden opgelegd door de federale overheid op vrijdag 30/10/2020.

Uw veiligheid is meer dan ooit onze prioriteit. Bovenop de maatregelen van de overheid hebben we als Volvo-verdeler nog extra aandacht voor een aantal punten. Zo blijft uw bezoek aan onze concessie een aangename ervaring en gaat u na afloop in alle vertrouwen terug de weg op.

AFTERSALES - WELKOM OP AFSPRAAK
Onze werkplaatsen blijven open voor onderhoud, herstellingen, campagnes, montage winterwielen, carrosseriewerken en nazicht voor technische keuring. De geplande afspraken kunnen gewoon doorgaan en nieuwe afspraken kunnen uiteraard ook nog gemaakt worden.
Belangrijk: kom alleen (of met twee, voor de terugrit naar huis) en laat geen persoonlijke spullen achter in uw wagen. Betalen kan enkel elektronisch, via de betaalterminal die na elk gebruik wordt ontsmet. We respecteren de sociale afstand van anderhalve meter, het dragen van een mondmasker is verplicht net als het ontsmetten van de handen bij binnenkomst. De wachtzone en de businesscorner kunnen op dit moment helaas niet ter beschikking gesteld worden.

Hoe verloopt een bezoek aan onze werkplaats?
Als u langskomt voor een onderhoud, bandenwissel, herstelling … kunt u erop vertrouwen dat onze medewerkers uw Volvo met veel aandacht voor de nodige hygiëne behandelen. Ze dragen mondmaskers , het interieur krijgt extra bescherming en na de werkzaamheden worden interieur en exterieur van uw wagen ontsmet. Veiligheid voor alles.

VERKOOP – B2B - WELKOM OP AFSPRAAK IN ONZE SHOWROOM
Verkoop aan bedrijven en zelfstandigen kan opnieuw, maar op afspraak. Wij vragen u om vooraf contact met ons op te nemen via de digitale kanalen (telefoon, facetime, teams, e-mail, ...) zodat we samen de afspraak kunnen vastzetten. Het voltallige sales blijft ter beschikking om u te helpen en om al uw vragen en dossiers op te volgen.

VERKOOP -B2C – Particulieren - WELKOM IN ONZE DIGITALE SHOWROOM
Verkoop aan particulieren kan, maar helaas niet fysiek in onze showroom. Wij vragen u om maximaal via digitale kanalen (telefoon, facetime, teams, e-mail, ...) contact met ons op te nemen. Het voltallige sales blijft ter beschikking om u te helpen en om al uw vragen en dossiers op te volgen.

AFLEVERINGEN – PROFESSIONEEL EN PRIVATE KLANTEN
De afleveringen van nieuwe wagens en tweedehands wagens kunnen blijven doorgaan, weliswaar met een aangepast regime. De wagens moeten in een open omgeving geleverd worden.

Hoe verloopt de aflevering van een wagen?
Afhalen van bestelde wagens (zowel nieuw als Selekt) blijft mogelijk. Ook hier zorgen we voor een uiterst veilige inkadering. Uitleg bij de wagen moeten we helaas beperken tot de begeleidingsvideo's op USB-stick. Bij uw vertrek plannen we samen een videocall (Teams / Facetime /...) waarin al uw verdere vragen beantwoord zullen worden. Hierdoor leert u uw Volvo toch voor 100% kennen.

We helpen u met plezier verder. Voorlopig met meer fysieke afstand dan u van ons gewoon bent, maar nog altijd even hartelijk.

Zorg goed voor uzelf en uw naasten.
Wij staan alvast klaar voor u en uw Volvo, in onze concessie én op afstand!