Contact


Hebt u vragen? Kom langs of contacteer ons via onderstaande gegevens.
We helpen u graag op weg.

 
 

COVID-19 MAATREGELEN

 

In het kader van de tijdelijke veiligheidsaanpassingen die belangrijk zijn om uw bezoek in Covid-19 tijden goed te kunnen leiden, bundelen wij hier de antwoorden op de meest essentiële en vaak gestelde vragen door onze klanten. 

We maken een onderscheid tussen:

- werkplaatsbezoek (naverkoop),
- bezoek aan de showroom (verkoop) en
- aflevering nieuwe wagen.

 

Vaak gestelde vragen (FAQ)

 

Werkplaatsbezoek
 

  • Kan ik een werkplaatsbezoek (onderhoud, herstelling, carrosseriewerk, winterwielenwissel, nazicht keuring, ...) inplannen?
    • Natuurlijk!  Onze werkplaats blijft open, ook na 2 november 2020.  
       
  • Kan ik mijn wagen na sluitingsuur nog binnenbrengen?
    • Ja, dat kan.  Uw sleutel kan 24/24 veilig in onze sleutelsafe achtergelaten worden.  Informeer tijdens het maken van de afspraak waar deze safe bevindt.
       
  • Kan ik cash betalen?
    • Nee, alle werkplaatsbezoeken dienen elektronisch en op het moment van ophaling betaald te worden.
       
  • Kan ik zonder afspraak binnen?
    • Nee, enkel op afspraak mogen wij u binnenlaten.  Kom zeker ook alleen!
       
  • Kan ik tijdens het werkplaatsbezoek in het filiaal wachten?
    • Nee, zowel de werkplaats, wachtruimte als alle openbaar toegankelijke plaatsen mogen niet worden betreden.
       
  • Wordt mijn wagen gedesinfecteerd?
    • Wij desinfecteren alle contactzones van uw wagen en sleutel (verwijder sleutelhanger) zowel na het binnenbrengen als voor het terugbezorgen.  Lever daarom uw wagen proper en vrij van persoonlijke zaken af.
       
  • Voorziet Scancar nog extra hygiënische maatregelen in mijn wagen?
    • Ja, er worden hoezen voor het stuurwiel, de zetel, de versnellingshendel en de handrem aangebracht.  Deze worden verwijderd net voor ontvangst. Zo blijft uw wagen hygiënisch én proper!
       
  • Moet ik betalen voor het desinfecteren en de extra hygiënische maatregelen in mijn wagen?
    • Ja, hiervoor rekenen we een forfaitaire bijdrage van 15 euro + btw aan.
       
  • Kan ik vrij een Scancar filiaal binnenstappen?
    • Nee, tot nader bericht werken we enkel op afspraak.
       
  • Kan ik nog altijd een huurwagen reserveren?
    • Ja zeker! Bovendien ontsmetten wij alle huurwagens voor en na gebruik.
       
  • Zijn er plexiglazen schermen voorzien?
    • Ja, op alle plaatsen waar de 1,5 meter afstand niet kan gegarandeerd worden, voorzien wij plexiglas.
       
  • Moet ik een mondmasker dragen?
    • Ja
       
  • Zijn handschoenen en alcoholische handgel beschikbaar?
    • Ja

       

Bezoek aan de showroom

  • Kan ik de fysieke showroom bezoeken?    
    • Door de nieuwe maatregelen van 2 november 2020 zijn we verplicht onze fysieke showroom tijdelijk te sluiten.  Ook op zaterdag.
       
  • Kan ik een testrit plannen?
    • Door de nieuwe maatregelen van 2 november 2020 zijn testritten niet toegelaten.
       
  • Kan ik nog een offerte aanvragen?
    • Zeker, de verkoop blijft ACTIEF via telefoon, e-mail of live video call.  Bekijk zeker onze aanbiedingen en vraag uw offerte op maat aan.
       
  • Zijn de openingsuren van de showroom gewijzigd?
    • De showroom is gesloten maar de verkoopafdeling blijft bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u30.  Zaterdag zijn we tijdelijk niet bereikbaar.  Zie contactgegevens onderaan.
       
  • Is de showroom zaterdag open?
    • Door de nieuwe maatregelen van 2 november 2020 zijn we verplicht onze fysieke showroom tijdelijk te sluiten.  Ook op zaterdag.
       
  • Kan ik een wagen bestellen?
    • Zeker, de verkoop blijft ACTIEF via telefoon, e-mail of live video call. Zie contactgegevens onderaan.
       
  • Kan ik een wagen komen bezichtigen?
    • Dit mag niet! De showroom moet dicht blijven maar ook de parking mag niet meer gebruikt worden om een wagen te laten bezichtigen met het oog op verkoop.

 

Aflevering nieuwe wagen

  • Vanaf wanneer kan ik mijn nieuwe Volvo ophalen?
    • Wagens die bij ons binnen zijn en waarvan het dossier volledig is, kunnen wij op afspraak afleveren.  Van maandag tot vrijdag tussen 8u30 en 18u.
       
  • Kan ik mijn nieuwe wagen afhalen zonder afspraak?
    • Een aflevering is en blijft enkel mogelijk na het maken van een afspraak.  Zodra de wagen binnen is, nemen wij contact met u op.
       
  • Hoe verloopt de afleverprocedure?
    • Deze is aangepast conform de actuele opgelegde richtlijnen omtrent Covid-19. Vanaf 2 november mag een wagen buiten worden afgehaald.  'Buiten' betekent in open lucht, eventueel onder een afdak (verluchting!).  Wij bereiden samen met de klant een virtuele levering voor.  Strikte hygiënemaatregelen en ontsmetting bij afhaling worden gehandhaafd.
       
  • Hoe kan ik mij het best voorbereiden op de afleverprocedure?
    • Hier zijn verschillende mogelijkheden.  Wij raden volgende zeker aan:
      • Installeer en bekijk de ‘Volvo Manual’ app op uw smartphone.
      • Surf naar Volvo support  website voor de handleiding, quick guide,.. en veel meer.
      • Bekijk de 7 instructiefilmpjes en vertrek veilig vanuit de showroom!
         
  • Moet ik nog altijd een VolvoID aanmaken?
    • Ja, dat blijft onveranderd.  Met de VolvoID activeert u de Volvo On Call (VOC) app.  Maak hier uw VolvoID aan.
       
  • Kan ik rekenen op extra uitleg na de aflevering?
    • Zeer zeker!  Na onderling overleg plant u samen met de verkoper een vervolgafspraak in.  Wij vragen een ‘wish list’ op te stellen die als leidraad dient tijdens het follow-up gesprek.

 

Uw begrip voor de mogelijke ongemakken die deze beschermingsmaatregelen met zich meebrengen wordt ten zeerste geapprecieerd.

Ontsmet regelmatig uw handen. Houd steeds 1.5 m afstand.  Breng uw eigen balpen mee. Kom alleen.  Kom niet langs als u zich ziek voelt.

Laten we elkaar helpen dit virus te bestrijden.  #staysafe

Gegevens

Scancar

Kapelsesteenweg 76
2930 Brasschaat
Ond. Nr. 0425.149.614
 
Algemeen
 

Openingsuren

Showroom

  • Ma. 08:30 - 18:00
  • Di. 08:30 - 18:00
  • Woe. 08:30 - 18:00
  • Do. 08:30 - 18:00
  • Vr. 08:30 - 17:30
  • Za. Gesloten
  • Zo. Gesloten

Herstellingen & Service

  • Ma. 08:00 - 18:00
  • Di. 08:00 - 18:00
  • Woe. 08:00 - 18:00
  • Do. 08:00 - 18:00
  • Vr. 08:00 - 17:30
  • Za. Gesloten
  • Zo. Gesloten