Alle info op een rijtje

Onze afleverprocedure tijdens COVID 19


Omwille van de preventieve maatregelen rond Covid 19 willen wij het contact tussen personen beperken tot het hoogst noodzakelijke. Hier vindt u stap voor stap alle uitleg om u voor te bereiden op de afleverprocedure.

 

Beste klant,  

Proficiat, uw nieuwe Volvo wordt eerstdaags bij ons geleverd.

Eerst en vooral wil ik u bedanken voor het vertrouwen dat u in ons bedrijf stelt.
Een collega nam reeds contact met u op in verband met de afleverprocedure en onze aanpak in tijden van Covid 19.  

Uit zorg voor u als klant en onze collega’s hebben wij er voor gezorgd dat de aflevering op een veilige en efficiënte manier kan doorgaan, en u toch voldoende geinformeerd wordt. Mag ik u vragen om de afspraken te respecteren ? 

Uw verkoopsadviseur en onze andere teamleden staan steeds voor u klaar, dat is nu zeker niet anders.
Laat het niet na om ons te contacteren indien u verdere vragen zou hebben. 

Als merk dragen we veiligheid hoog in ons vaandel en ook dit is nu niet anders. 

Bedankt dat ook u zich aanpast in deze omstandigheden, en ik wens u veel rijplezier toe. 

Serge Wielandts 
Bedrijfsleider 

Covid 19 maatregelen

Extra maatregelen voor uw en onze veiligheid

Om uw wagen in alle veiligheid te kunnen overhandigen, nemen wij extra Covid 19 maatregelen tijdens de aflevering. Mogen wij u vriendelijk vragen u aan deze maatregelen te houden. Zo zorgen we niet alleens voor uw veiligheid maar ook die van onze medewerkers.

DSC00012 - kopie_4

Aanmaken en bezorgen

Volvo ID

Om gebruik te kunnen maken van de onlinediensten van Volvo moet u in het bezit zijn van een Volvo ID. Om uw aflevering vlotter te laten verlopen vragen wij u op voorhand een Volvo ID aan te maken en deze ons tijdig te bezorgen zodat wij het ID aan uw wagen kunnen koppelen.

Light version-TIM00556_PILOTASS

Download de app

Volvo On Call app

U kan vooraf alvast de Volvo On Call App downloaden. Volvo On Call combineert een mobiele app, wifi in uw wagen en tijdbesparende verbonden diensten die maar één doel hebben: uw leven gemakkelijker en aangenamer maken.

Volvo on call app 1

Alle uitleg over uw wagen

Afleveringsvideo's

Voor de aflevering van uw nieuwe Volvo trekken wij graag voldoende tijd uit maar door de preventieve maatregelen rond Covid-19 willen wij het contact tussen personen beperken tot het hoogst noodzakelijke. Hier kan u enkele filmpjes bekijken over het instellen en gebruik van uw wagen.

Aflevering volvo

Extra aandachtspunten

Praktische info

  • Is uw BA verzekering in orde? U heeft een groene kaart nodig. Indien wij uw verzekering verzorgen, zullen we daar natuurlijk zelf voor zorgen.
  • Zijn uw nieuwe nummerplaten aangevraagd?  Misschien werden ze bij ons afgeleverd, dan kan er niks misgaan. Indien uw wagen nog moet worden ingeschreven dan vindt u in bijlage bij deze e mail de aanvraag tot inschrijving. Deze moet verwerkt worden door uw B.A. verzekeraar.
  • Als wij uw huidige wagen overnemen, denk dan aan de volledige set boorddocumenten. Vergeet niet dat inschrijvingsbewijzen sedert 2013 in twee delen zijn, en dat wij beide delen nodig hebben. Leg ook alle sleutels klaar.
  • Als wij een wagen overnemen en die staat op een vennootschap, of op een BTW plichtige eenmanszaak, dan zal u een verkoopfactuur moeten maken. Denk eraan dat hierop de VIN nummer en kilometerstand van uw wagen moeten vermeld worden.
  • Het saldo van de wagen kan u d.m.v. overschrijving of bankcheque betalen. De bankcheque mag u op dag van de aflevering meebrengen. Indien u via overschrijving betaald, dient het saldo op de rekening te staan op de dag van aflevering. Rek.nr. KBC BE31 4139 2246 0155. Mogen wij u toch veiligheidshalve vragen om een afschrift van de overschrijving mee te brengen, waarvoor dank.
  • Indien u van plan bent om een deel cash te betalen hou er dan rekening mee dat wij enkel bedragen kleiner dan 3.000 euro kunnen accepteren. Het gedeelte dat u zelf nog dient te betalen dient contant te worden betaald.
VO_03397_VolvoRetail_1 - kopie