Waarom


Het doel van die nieuwe aanpak is simpel: klantentevredenheid.

 

Het doel van die nieuwe aanpak is simpel: klantentevredenheid. Uw wagen wordt snel geserviced door hoogopgeleide techniekers, de communicatie verloopt rechtstreeks en de technieker kent u en uw Volvo door en door. Alles verloopt efficiënt, u betaalt niet voor een technieker die zoekt naar zijn werkmateriaal, uw wagen verlaat proper de werkplaats, het tijdsbestek dat wij van u vragen om uw wagen te servicen, klopt. Daar gaan we voor!

Wij behaalden niet zonder fierheid begin april 2018 het Volvo VPS certificaat in Zottegem. Ook onze techniekers in Aalst zijn sinds 2020 gecertificeerd als Volvo Personal Service team, in Oudenaarde zijn de opleidingen gestart. Aan het behalen van het certificaat gaat immers intensieve training in klantgerichte communicatie, IT systemen, vergadermethodes en lean werkwijzen vooraf.

Heeft u vragen? Mail naar cd@dhondtnv.be of bel 09/360 78 78, wij helpen u graag verder!