Contact
Hebt u vragen? Kom langs of contacteer ons via onderstaande gegevens.
We helpen u graag op weg.
COVID-19 MAATREGELEN
Uw veiligheid is onze hoogste prioriteit.
COVID-19 MAATREGELEN (versie 27 maart 2021)
In het kader van de tijdelijke veiligheidsaanpassingen die belangrijk zijn om uw bezoek in Covid-19 tijden goed te kunnen leiden, bundelen wij hier de antwoorden op de meest essentiële en vaak gestelde vragen door onze klanten.
We maken een onderscheid tussen:
- werkplaatsbezoek (naverkoop),
- bezoek aan de showroom (verkoop) en
- aflevering nieuwe wagen.
Vaak gestelde vragen (FAQ)
Werkplaatsbezoek
- Kan ik een werkplaatsbezoek (onderhoud, herstelling, carrosseriewerk, winterwielenwissel, nazicht keuring, ...) inplannen?
- ja, dat is geen enkel probleem. Onze sector PC 112 (garages) mag open blijven, maar moet werken op afspraak, zowel voor b2b- als voor b2c-activiteiten. Uitzondering op deze regel zijn dringende herstellingen. Hiervoor mogen wij klanten ontvangen zonder afspraak.
- ja, dat is geen enkel probleem. Onze sector PC 112 (garages) mag open blijven, maar moet werken op afspraak, zowel voor b2b- als voor b2c-activiteiten. Uitzondering op deze regel zijn dringende herstellingen. Hiervoor mogen wij klanten ontvangen zonder afspraak.
- Kan ik mijn wagen na sluitingsuur nog binnenbrengen?
- Ja, dat kan. Uw sleutel kan 24/24 veilig in onze sleutelsafe achtergelaten worden. Informeer tijdens het maken van de afspraak waar deze safe bevindt.
- Ja, dat kan. Uw sleutel kan 24/24 veilig in onze sleutelsafe achtergelaten worden. Informeer tijdens het maken van de afspraak waar deze safe bevindt.
- Kan ik cash betalen?
- Nee, alle werkplaatsbezoeken dienen elektronisch en op het moment van ophaling betaald te worden.
- Nee, alle werkplaatsbezoeken dienen elektronisch en op het moment van ophaling betaald te worden.
- Kan ik zonder afspraak binnen?
- Ja, maar enkel voor een dringende herstelling. Alle ander werkplaatsbezoeken zijn op afspraak. Maximum 2 personen op voorwaarde dat beide onder hetzelfde dak wonen.
- Ja, maar enkel voor een dringende herstelling. Alle ander werkplaatsbezoeken zijn op afspraak. Maximum 2 personen op voorwaarde dat beide onder hetzelfde dak wonen.
- Kan ik tijdens het werkplaatsbezoek in het filiaal wachten?
- Nee, zowel de werkplaats als wachtruimte mogen nog niet worden betreden. Beperk de duurtijd van uw aanwezigheid tot afhandeling van uw werkplaatsbezoek tot het strikte minimum.
- Nee, zowel de werkplaats als wachtruimte mogen nog niet worden betreden. Beperk de duurtijd van uw aanwezigheid tot afhandeling van uw werkplaatsbezoek tot het strikte minimum.
- Wordt mijn wagen gedesinfecteerd?
- Wij desinfecteren alle contactzones van uw wagen en sleutel (verwijder sleutelhanger) zowel na het binnenbrengen als voor het terugbezorgen. Lever daarom uw wagen proper en vrij van persoonlijke zaken af.
- Wij desinfecteren alle contactzones van uw wagen en sleutel (verwijder sleutelhanger) zowel na het binnenbrengen als voor het terugbezorgen. Lever daarom uw wagen proper en vrij van persoonlijke zaken af.
- Voorziet Scancar nog extra hygiënische maatregelen in mijn wagen?
- Ja, er worden hoezen voor het stuurwiel, de zetel, de versnellingshendel en de handrem aangebracht. Deze worden verwijderd net voor ontvangst. Zo blijft uw wagen hygiënisch én proper!
- Ja, er worden hoezen voor het stuurwiel, de zetel, de versnellingshendel en de handrem aangebracht. Deze worden verwijderd net voor ontvangst. Zo blijft uw wagen hygiënisch én proper!
- Moet ik betalen voor het desinfecteren en de extra hygiënische maatregelen in mijn wagen?
- Ja, hiervoor rekenen we een forfaitaire bijdrage van 15 euro + btw aan.
- Ja, hiervoor rekenen we een forfaitaire bijdrage van 15 euro + btw aan.
- Kan ik nog altijd een huurwagen reserveren?
- Ja zeker! Bovendien ontsmetten wij alle huurwagens voor en na gebruik.
- Ja zeker! Bovendien ontsmetten wij alle huurwagens voor en na gebruik.
- Zijn er plexiglazen schermen voorzien?
- Ja, op alle plaatsen waar de 1,5 meter afstand niet kan gegarandeerd worden, voorzien wij plexiglas.
- Ja, op alle plaatsen waar de 1,5 meter afstand niet kan gegarandeerd worden, voorzien wij plexiglas.
- Moet ik een mondmasker dragen?
- Ja
- Ja
- Is alcoholische handgel beschikbaar?
- Ja
- Ja
Bezoek aan de showroom
- Kan ik de fysieke showroom bezoeken?
- Dat is geen probleem maar enkel op afspraak. Bel het onderstaande nummer en wij ontvangen u hoogstwaarschijnlijk de dag zelf. Bij voorkeur alleen. 2 personen uit hetzelfde gezin.
- Dat is geen probleem maar enkel op afspraak. Bel het onderstaande nummer en wij ontvangen u hoogstwaarschijnlijk de dag zelf. Bij voorkeur alleen. 2 personen uit hetzelfde gezin.
- Kan ik een testrit plannen?
- Ook dit is geen probleem. Vergeet wel niet hiervoor een afspraak te maken. Wij hebben namelijk tijd nodig tussen de testritten om de wagen te desinfecteren.
- Ook dit is geen probleem. Vergeet wel niet hiervoor een afspraak te maken. Wij hebben namelijk tijd nodig tussen de testritten om de wagen te desinfecteren.
- Hoe kan ik een offerte bekomen?
- Showroomroombezoek op afspraak, e-mail, bellen of een videogesprek.
- Showroomroombezoek op afspraak, e-mail, bellen of een videogesprek.
- Zijn de openingsuren van de showroom gewijzigd?
- Neen.
- Neen.
- Is de showroom zaterdag open?
- Wij zijn alle zaterdagen open!
Aflevering nieuwe wagen
- Vanaf wanneer kan ik mijn nieuwe Volvo ophalen?
- Wagens die bij ons binnen zijn en waarvan het dossier volledig is, kunnen wij op afspraak afleveren. Van maandag tot vrijdag tussen 8u30 en 18u.
- Wagens die bij ons binnen zijn en waarvan het dossier volledig is, kunnen wij op afspraak afleveren. Van maandag tot vrijdag tussen 8u30 en 18u.
- Kan ik mijn nieuwe wagen afhalen zonder afspraak?
- Een aflevering is en blijft enkel mogelijk na het maken van een afspraak. Zodra de wagen binnen is, nemen wij contact met u op.
- Een aflevering is en blijft enkel mogelijk na het maken van een afspraak. Zodra de wagen binnen is, nemen wij contact met u op.
- Hoe verloopt de afleverprocedure?
- Deze is aangepast conform de actuele opgelegde richtlijnen omtrent Covid-19. Wij bereiden samen met de klant een virtuele levering voor. Strikte hygiënemaatregelen en ontsmetting bij afhaling worden gehandhaafd.
- Deze is aangepast conform de actuele opgelegde richtlijnen omtrent Covid-19. Wij bereiden samen met de klant een virtuele levering voor. Strikte hygiënemaatregelen en ontsmetting bij afhaling worden gehandhaafd.
- Hoe kan ik mij het best voorbereiden op de afleverprocedure?
- Hier zijn verschillende mogelijkheden. Wij raden volgende zeker aan:
- Installeer en bekijk de ‘Volvo Manual’ app op uw smartphone.
- Surf naar Volvo support website voor de handleiding, quick guide,.. en veel meer.
- Bekijk de 7 instructiefilmpjes en vertrek veilig vanuit de showroom!
- Hier zijn verschillende mogelijkheden. Wij raden volgende zeker aan:
- Moet ik nog altijd een VolvoID aanmaken?
- Ja, dat blijft onveranderd. Met de VolvoID activeert u de Volvo On Call (VOC) app. Maak hier uw VolvoID aan.
- Ja, dat blijft onveranderd. Met de VolvoID activeert u de Volvo On Call (VOC) app. Maak hier uw VolvoID aan.
- Kan ik rekenen op extra uitleg na de aflevering?
- Zeer zeker! Na onderling overleg plant u samen met de verkoper een vervolgafspraak in. Wij vragen een ‘wish list’ op te stellen die als leidraad dient tijdens het follow-up gesprek.
Uw begrip voor de mogelijke ongemakken die deze beschermingsmaatregelen met zich meebrengen wordt ten zeerste geapprecieerd.
Ontsmet regelmatig uw handen. Houd steeds 1.5 m afstand. Breng uw eigen balpen mee. Probeer alleen te komen. Maximum 2 personen op voorwaarde dat beide onder hetzelfde dak wonen. Kom niet langs als u zich ziek voelt.
Laten we elkaar helpen dit virus te bestrijden. #staysafe
Gegevens
Scancar
2100 Antwerpen
Openingsuren
Showroom
- Ma. 08:30 - 18:30
- Di. 08:30 - 18:30
- Woe. 08:30 - 18:30
- Do. 08:30 - 18:30
- Vr. 08:30 - 18:30
- Za. 09:30 - 17:30
- Zo. Gesloten
Herstellingen & Service
- Ma. 08:00 - 18:00
- Di. 08:00 - 18:00
- Woe. 08:00 - 18:00
- Do. 08:00 - 18:00
- Vr. 08:00 - 17:30
- Za. Gesloten
- Zo. Gesloten