Contact


Hebt u vragen? Kom langs of contacteer ons via onderstaande gegevens.
We helpen u graag op weg.

 
 

COVID-19 MAATREGELEN (versie 27 maart 2021)

 

In het kader van de tijdelijke veiligheidsaanpassingen die belangrijk zijn om uw bezoek in Covid-19 tijden goed te kunnen leiden, bundelen wij hier de antwoorden op de meest essentiële en vaak gestelde vragen door onze klanten. 

We maken een onderscheid tussen:

- werkplaatsbezoek (naverkoop),
- bezoek aan de showroom (verkoop) en
- aflevering nieuwe wagen.

 

Vaak gestelde vragen (FAQ)

 

Werkplaatsbezoek
 

  • Kan ik een werkplaatsbezoek (onderhoud, herstelling, carrosseriewerk, winterwielenwissel, nazicht keuring, ...) inplannen?
    • ja, dat is geen enkel probleem.  PC 112 (garages) beperkt tot pech-, herstellings-, onderhouds-, naverkoop- en takeldiensten en bandenwissel vallen onder essentiële winkels en mogen zonder afspraak hun klanten blijven ontvangen.
       
  • Kan ik mijn wagen na sluitingsuur nog binnenbrengen?
    • Ja, dat kan.  Uw sleutel kan 24/24 veilig in onze sleutelsafe achtergelaten worden.  Informeer tijdens het maken van de afspraak waar deze safe bevindt.
       
  • Kan ik cash betalen?
    • Nee, alle werkplaatsbezoeken dienen elektronisch en op het moment van ophaling betaald te worden.
       
  • Kan ik zonder afspraak binnen?
    • Ja, maar probeer alleen te komen.  Maximum 2 personen op voorwaarde dat beide onder hetzelfde dak wonen.
       
  • Kan ik tijdens het werkplaatsbezoek in het filiaal wachten?
    • Nee, zowel de werkplaats als wachtruimte mogen nog niet worden betreden.  Beperk uw aanwezigheid tot afhandeling van uw werkplaatsbezoek en dit tot maximum 30 minuten.
       
  • Wordt mijn wagen gedesinfecteerd?
    • Wij desinfecteren alle contactzones van uw wagen en sleutel (verwijder sleutelhanger) zowel na het binnenbrengen als voor het terugbezorgen.  Lever daarom uw wagen proper en vrij van persoonlijke zaken af.
       
  • Voorziet Scancar nog extra hygiënische maatregelen in mijn wagen?
    • Ja, er worden hoezen voor het stuurwiel, de zetel, de versnellingshendel en de handrem aangebracht.  Deze worden verwijderd net voor ontvangst. Zo blijft uw wagen hygiënisch én proper!
       
  • Moet ik betalen voor het desinfecteren en de extra hygiënische maatregelen in mijn wagen?
    • Ja, hiervoor rekenen we een forfaitaire bijdrage van 15 euro + btw aan.
       
  • Kan ik nog altijd een huurwagen reserveren?
    • Ja zeker! Bovendien ontsmetten wij alle huurwagens voor en na gebruik.
       
  • Zijn er plexiglazen schermen voorzien?
    • Ja, op alle plaatsen waar de 1,5 meter afstand niet kan gegarandeerd worden, voorzien wij plexiglas.
       
  • Moet ik een mondmasker dragen?
    • Ja
       
  • Zijn handschoenen en alcoholische handgel beschikbaar?
    • Ja

       

Bezoek aan de showroom

  • Kan ik de fysieke showroom bezoeken?    
    • Dat is geen probleem maar enkel op afspraak.  Bel het onderstaande nummer en wij ontvangen u hoogstwaarschijnlijk de dag zelf.  Beperk uw bezoek wel tot maximum 30 minuten.  Bij voorkeur alleen.  2 personen mag als beide onder hetzelfde dak wonen.
       
  • Kan ik een testrit plannen?
    • Ook dit is geen probleem.  Vergeet wel niet hiervoor een afspraak te maken.  Wij hebben namelijk tijd nodig tussen de testritten om de wagen te desinfecteren.
       
  • Hoe kan ik een offerte bekomen?
    • Alles kan zeker?  Showroomroombezoek, e-mail, bellen of een videogesprek.
       
  • Zijn de openingsuren van de showroom gewijzigd?
    • Neen.
       
  • Is de showroom zaterdag open?
    • Wij zijn alle zaterdagen open!

 

Aflevering nieuwe wagen

  • Vanaf wanneer kan ik mijn nieuwe Volvo ophalen?
    • Wagens die bij ons binnen zijn en waarvan het dossier volledig is, kunnen wij op afspraak afleveren.  Van maandag tot vrijdag tussen 8u30 en 18u.
       
  • Kan ik mijn nieuwe wagen afhalen zonder afspraak?
    • Een aflevering is en blijft enkel mogelijk na het maken van een afspraak.  Zodra de wagen binnen is, nemen wij contact met u op.
       
  • Hoe verloopt de afleverprocedure?
    • Deze is aangepast conform de actuele opgelegde richtlijnen omtrent Covid-19. Wij bereiden samen met de klant een virtuele levering voor.  Strikte hygiënemaatregelen en ontsmetting bij afhaling worden gehandhaafd.
       
  • Hoe kan ik mij het best voorbereiden op de afleverprocedure?
    • Hier zijn verschillende mogelijkheden.  Wij raden volgende zeker aan:
      • Installeer en bekijk de ‘Volvo Manual’ app op uw smartphone.
      • Surf naar Volvo support  website voor de handleiding, quick guide,.. en veel meer.
      • Bekijk de 7 instructiefilmpjes en vertrek veilig vanuit de showroom!
         
  • Moet ik nog altijd een VolvoID aanmaken?
    • Ja, dat blijft onveranderd.  Met de VolvoID activeert u de Volvo On Call (VOC) app.  Maak hier uw VolvoID aan.
       
  • Kan ik rekenen op extra uitleg na de aflevering?
    • Zeer zeker!  Na onderling overleg plant u samen met de verkoper een vervolgafspraak in.  Wij vragen een ‘wish list’ op te stellen die als leidraad dient tijdens het follow-up gesprek.

 

Uw begrip voor de mogelijke ongemakken die deze beschermingsmaatregelen met zich meebrengen wordt ten zeerste geapprecieerd.

Ontsmet regelmatig uw handen. Houd steeds 1.5 m afstand.  Breng uw eigen balpen mee. Kom alleen.  Kom niet langs als u zich ziek voelt.

Laten we elkaar helpen dit virus te bestrijden.  #staysafe

Gegevens

Scancar

Boomsesteenweg 505
2610 Wilrijk
Ond. Nr. 0425.149.614
 
 

Openingsuren

Showroom

  • Ma. 08:30 - 18:30
  • Di. 08:30 - 18:30
  • Woe. 08:30 - 18:30
  • Do. 08:30 - 18:30
  • Vr. 08:30 - 18:30
  • Za. 09:30 - 17:30
  • Zo. Gesloten

Herstellingen & Service

  • Ma. 08:00 - 18:00
  • Di. 08:00 - 18:00
  • Woe. 08:00 - 18:00
  • Do. 08:00 - 18:00
  • Vr. 08:00 - 17:30
  • Za. Gesloten
  • Zo. Gesloten