ACTU MALCORPS

SPECIALE SERVICE VOOR PROFESSIONALS


Van snel een afspraak maken tot het persoonlijke contact met de technici en de Business Corner, Volvo Malcorps Motors doet er alles aan om de beste service te bieden voor fleetklanten en andere professionals.

MALCORPS NIEUWS

SPECIALE SERVICE VOOR PROFESSIONALS

Van snel een afspraak maken tot het persoonlijke contact met de technici en de Business Corner, Volvo Malcorps Motors doet er alles aan om de beste service te bieden voor fleetklanten en andere professionals.

Elke zakelijke klant verdient de beste service om zo kostbare tijd te besparen. Volvo Malcorps Motors is zich hier terdege van bewust, want ons dealership biedt al een reeks diensten op maat aan, ondersteund door een efficiënt en professioneel team.

Via onze policy Volvo Personal Service schept ons dealership een vertrouwensband tussen de autobestuurders en het technische team. Om onze klanten nog beter van dienst te zijn, hebben wij sinds deze zomer onze ploeg versterkt met een Service Manager. En toen ons eigen personeelsbestand werd ingekrompen tijdens de Covid-19-pandemie konden wij rekenen op de steun van de Ginion-groep om onze teams tijdelijk te ondersteunen met andere technici van de groep. Zo konden wij onze klanten steeds de beste service bieden.

Elke technicus heeft nu een e-mailadres en een smartphone, wat een rechtstreeks contact met de klant mogelijk maakt. Bovendien krijgt elke klant, bezoek na bezoek, zijn eigen technicus toegewezen.

Maar de diensten van Volvo Malcorps Motors voor professionals reiken veel verder dan dat. In onze Business Corner kan elke zakelijke klant in alle rust doorwerken, terwijl zijn of haar auto zich in de werkplaats bevindt. In deze hectische tijden is het merendeel van de contacten binnen en tussen bedrijven digitaal geworden. Daarom kan het team van Volvo Malcorps Motors op verzoek een gesloten kantoor ter beschikking stellen van elke klant die in discretie wil bellen of videoconferencen.

Nu houdt de service van Volvo Malcorps Motors niet op aan de vier muren van het dealership. Bij de renovatie van de buitenparking lag de nadruk op toegankelijkheid en gebruiksgemak. Naast de vier nieuwe oplaadpunten, beschikbaar voor iedereen, is elke plaats vanaf nu genummerd. Dat vergemakkelijkt niet alleen het leven van de technicus, maar ook dat van de klant. Zo vindt deze zijn auto na het bezoek aan de werkplaats makkelijk terug.

5